Besøkende kan enkelt registrere seg med telefonnummer og navn.
Alle besøkende får automatisk SMS, noe som gir mulighet til å informere om WIFI-passord, henting, og rutiner ved eventuell brann og evakuering.
Kombiner gjesteboken med evakueringsliste slik at ansatte og gjester er samlet i en og samme liste dersom noe skulle skje.
Enkel besøksregistrering
En digital løsning for besøksregistrering er noe som bidrar til en moderne gjesteopplevelse, og som hjelper dere med å jobbe smartere og mer effektivt.
Med besøksregistrering i Tidsbanken får du et enkelt verktøy for å holde kontroll på hvem som er innom bedriftens lokaler til en hver tid, tilgjengelig på nett uansett hvor du er.
Med med gjesteboken og evakueringslisten har vi en enorm trygghet, vi har for eksempel elektrikere som jobber på anlegget, og disse kan jobbe i alle krinker og kroker, så da er det en god trygghet å vite hvem som er på anlegget til enhver tid
Else Eivindplass Hilde - Hallingplast AS
Kombiner med komplett evakueringsliste
Kombiner gjesteboken med evakueringsliste slik at ansatte og gjester er samlet i en og samme liste dersom noe skulle skje.
På den måten kan du sørge for at alle kommer seg trygt ut av en nødssituasjon. Evakueringslisten gir deg også opplysninger om gjestenes telefonnummer, tilhørende firma, hvem de besøker, eventuelle anlegg og innregistrert tidspunkt.
Nødnumre er listet opp nederst på skjermen, slik at man raskt får varslet aktuelle instanser.
Hva passer deg?
Tilpasset tilbud etter bedriftens behov og størrelse.
Tilpassede priser basert på dine behov – se hva vi kan tilby din bedrift.
Ring oss eller vi ringer deg for en uforpliktende prat om dine behov og vi finner ut sammen om Tidsbanken er det rette valget for din bedrift.